שאלות נפוצות:

נכון. אנחנו בחנות פיקסט לא מחזיקים מוצרים יד 2 או מוצרים שחידשו אותם (או כל מכבסת המילים האלה)

הסליקה אצלנו באתר בטוח לשימוש. ומותקן תעודת אבטחה להצפנת הנתונים SSL (אפשר לראות בשורת כתובת את סימון המנעול)

בנוסף האתר לא אוסף את פרטי האשראי שלכם.

וכל הסליקה מתבצעת על ידי ישראכרט עסקים ופלאקרד

במידה ועבר ימי אספקה בדואר מהיר עד 4 ימי עסקים. או דואר רשום לאחר 14 יום.

יש לבדוק במספר המעקב שקיבלתם בדואר אלקטרוני שאיתו בוצע ההזמנה היכן המוצר נמצא, במידה ועדיין נתקלתם בבעיה כלשהי יש לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור לכם ולאתר את החבילה בשבילכם מול הדואר.

אם זאת חשוב להבהיר תקלות קורות למקרים נדירים ובדרך כלל מטעויות לקוח יש לבדוק טוב טוב את פרטי המשלוח לפני שאתם מאשרים את ההזמנה.

למי שאין כרטיס אשראי, יכול להעביר לנו תשלום בדרכים הבאים:

  1. העברה בנקאית ישירות לחשבון בנק, האופציה מופיעה בעת ביצוע התשלום.
  2. כרטיס אשראי נטען
  3. bitcoin

חלק מהמוצרים באחריות שלנו וחלק מהמוצרים באחריות של היבואן הרשמי.

בעת ביצוע ההזמנה של המוצר אפשר לראות מי נותן את האחריות ולכמה זמן.

במידה ולא כתוב אחריות מוצר על מוצר מסוים יש לייחס לזה אחריות על "טיב המוצר" עד ההגעה אליכם.

כן, במידה ואחריות נגמרת או שאתם רוצים לספק אחריות על מוצר שלא נמצא באחריות.

יש לדבר אתנו טלפונית. הדבר כרוך בתוספת תשלום.

(לא כול מוצר זה אפשרי וכל מוצר תלוי לגופו)

אנחנו בפיקסט חרטנו על דגלנו להביא לכם מבצעים והנחות במחירים הטובים ביותר.

ומזכות ניהול מקצועי של שנים אנחנו יודעים בדיוק איך אפשר להוזיל מחירים ללקוחות שלנו בשונה מהחנויות האחרות.

אם זאת אין לייחס לזה פגיעה בטיב המוצר.

אותו מוצר = פחות כסף

כן.

איסופים התבצעו בעיר פ"ת או במושבה מזכרת בתיה

אם זאת אין להגיע בלי תיאום מראש.